• شناسه خبر: 3130

برپایی ضیافت افطار به همت خانواده شهید جاویدالاثر محمدرضا سبزپوری

پیمان نجف پور – شهرنوشت :   برپایی ضیافت افطار و برنامه های فرهنگی شاد برای ۷۰ دانش آموز تحت پوشش موسسه‌ خیریه چهارده معصوم ودر تاریخ یکشنبه  ۹۸/۳/۱۲ و با حضور جمعی از مسئولین استانی ، اعضای شورای شهر ، نمایند ...

پیمان نجف پور – شهرنوشت :

 

برپایی ضیافت افطار و برنامه های فرهنگی شاد برای ۷۰ دانش آموز تحت پوشش موسسه‌ خیریه چهارده معصوم ودر تاریخ یکشنبه  ۹۸/۳/۱۲ و با حضور جمعی از مسئولین استانی ، اعضای شورای شهر ، نماینده و تعدادی از اعضای سازمان های مردم نهاد ، خانواده های شهدا و …برگزار شد .

در این برنامه با قصه خوانی آغاز و با نمایش عروسکی ، شعبده بازی، مسابقه و ایجاد ساعتی شاد و مفرح ادامه یافت و در پایان سفره کریمانه اهل بیت به همت خانواده شهید جاویدالاثر محمدرضا سبزپوری برای افطار گسترانیده شد .

نرگس سبزپوری یکی از خیرین و همچنین دوستداران طبیعت و از بانیان این برنامه فرهنگی  طی سخنانی  در جهت فرهنگ سازی و آموزش شهروندان  در خصوص حذف ظروف پلاستیکی از زندگی روزمره بدلایل آسیب هایشان به طبیعت گفت و همچنین در جهت معرفی صنایع دستی استان خوزستان همگان را به استفاده از سفره از جنس حصیر بجای سفره های یکبار مصرف و یا استفاده از سفره های پارچه ای در پذیرایی ها تلاش شود که از ظرف یکبار مصرف پلاستیکی استفاده نشود . در پایان برنامه بسته های شیرینی و هدایایی به رسم یادبود به بچه ها تقدیم شد .
این برنامه در محل موسسه خیریه چهارده معصوم اهواز برگزار گردید .

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست