• شناسه خبر: 5828

حرکت ارزنده قهرمان مسجدسلیمانی شنای جهان در قدردانی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

ساسان کریمی پر افتخارترین قهرمان شنای کارگران جهان در یک حرکت نمادین مدال طلای خود را تقدیم خانواده شهید سردار سلیمانی می‌کند. ...

پیمان نجف پور -شهرنوشت:

به گزارش شهرنوشت ؛ ساسان کریمی ورزشکار مسجدسلیمانی که عنوان پرافتخارترین قهرمان شنا جهان را دارد ، در اقدامی ارزنده و قابل تحسین مدال طلای خود را به خانواده شهید سردار سلیمانی اهدا می‌کند.

افشین جمالپور مدیر برنامه این  قهرمان شنا کارگران جهان در گفتگو با خبرنگار شهرنوشت گفت : همان گونه که اطلاع دارید ساسان کریمی پرافتخارترین شناگر مسابقات شنای کارگری جهان است که در آخرین مسابقاتی که شرکت کرده بود توانست چهارده مدال شنا کارگران جهان را بدست بیاورد .

جمالپور افزود : این قهرمان جهان با نیت قدردانی از رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی ، ان شالله  از اهواز با پای پیاده تا درب خانه این سردار رشید اسلام پیاده‌روی می‌کند و مدال طلای خود را به خانواده شهید اهدا می‌کند.

جمالپور در خصوص زمان پیاده‌روی نیز بیان کرد : برنامه ما این است که از اول شهریورماه از  اهواز حرکت کنیم و روزانه پنجاه کیلومتر پیاده‌روی داشته باشیم

وی ادمه داد : با توجه به بُعدِ مسافت اهواز تا تهران  به مدت ۱۵روز در راه خواهیم بود.

 

تحریریه پایگاه خبری ، تحلیلی شهرنوشت نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطر سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، از ساسان کریمی قهرمان شنا جهان و افشین‌جمالپور مدیر برنامه وی به خاطر این حرکت بزرگ و ارزنده کمال تشکر و تقدیر را داریم.

  • میثم - 2020-08-21 در 3:40 ب.ظ

    درود بر تو ….

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست