• شناسه خبر: 5968

دیدار نمایندگان رسانه های خوزستان با رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان

به گزارش شهرنوشت : در دیداری که ظهر امروز جمعه ۲۷ تیرماه ۱۳۹۹میان نمایندگان جامعه رسانه ای استان خوزستان و دکتر سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در محل دفتر وی بر ...

به گزارش شهرنوشت : در دیداری که ظهر امروز جمعه ۲۷ تیرماه ۱۳۹۹میان نمایندگان جامعه رسانه ای استان خوزستان و دکتر سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در محل دفتر وی برگزار گردید بر تعامل سازنده میان طرفین تاکید گردید.
در این نشست صمیمانه که از طرف خانه مطبوعات استان خوزستان: غلامرضا فروغی نیا(رئیس هیات مدیره )،دکتر افشار پرویزی(مدیرعامل) و دکتر ایمان سعیدی(بازرس ) حضور داشتند موضوعات مهم قابل طرح به عنوان مطالبات مردم خوزستان عنوان گردید و مقرر شد در تیم های مطالعاتی در مورد مشکلات و ظرفیت های قابل پیگیری در مجلس شورای اسلامی و همچنین در زمینه اطلاع رسانی مطلوب و موثر مطالبات مردم استان همکاری موثر میان طرفین بعمل آید.
در ادامه جلسه نمایندگان رسانه های خوزستان به ذکر مشکلات صنف بویژه در زمینه مشکلات حقوقی و دعاوی از روزنامه نگاران و همچنین ضرورت تاسیس تعاونی مسکن جهت روزنامه نگاران و دست اندکاران تولید و توزیع روزنامه و تعیین زمین مورد نیاز برای این قشر زحمت کش بعلاوه ضرورت یکپارچگی جغرافیائی دفاتر رسانه ها و تعیین زمین مشخص برای دفاتر رسانه تصریح نمودند . در همین رابطه دکتر سیدکریم حسینی ضمن تائید موارد یادشده، نسبت به همیاری و همکاری بر اجرائی شدن خواسته های موردنظر رسانه ها تاکید نمود.در پایان حاضران پاسداشت روز خبرنگار و نحوه تجلیل از دست اندرکاران صنف رسانه استان خوزستان را یادآور شده و بر آن تصریح نمودند.

 


 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست