• شناسه خبر: 5566

شورای اداری چهارمحال بختیاری با ریاست معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دکتر سید حمید پور محمدی برگزار شد

جلسه شورای اداری چهارمحال بختیاری با ریاست معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دکتر سید حمید پور محمدی با حضور استاندار ، نمایندگان استان و مدیران کل برگزار شد . ...

پیمان نجف پور – شهرنوشت :

 

به گزارش شهرنوشت ؛ امروز چهارشنبه (۲۱ خرداد ماه ۹۹) جلسه شورای اداری چهارمحال بختیاری با ریاست معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دکتر سید حمید پور محمدی در تهران برگزار شد و مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه کشور بررسی گردید .

در این جلسه موضوعات استان چهار محال و بختیاری اعم از :

۱- جاده های مواصلانی چهار محال با استهانهای مجاور
جاده های بین شهری استان
۲-موضوع آب شرب استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن
۳- بخش بهداشت و درمان و کمبودهای بهداشتی استان مورد بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری قرار گرفت .

در این جلسه دکتر سید حمید پور محمدی با تاکید بر پیگیری مصوبات و بودجه های اختصاص داده شده در استان بر جدیت پایان پروژه های نیمه تمام تاکید داشت و گفت :همه مدیران و مسئولین باید با تلاش و ممارست در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته از کلیه ظرفیت های در این راه استفاده کرده تا بتوانیم تا پایان سال به نتایج مثبت و خوبی در استان برسیم .

در پایان با پیشنهاد و درخواست دکتر پور محمدی در خصوص ساخت پروژه ملی فیلم شیرعلیمردان خان بختیاری ، از متولیان امر درخواست داشتند در ساخت این فیلم از طبیعت و فضای تاریخی استان چهار محال استفاده شود .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست