• شناسه خبر: 5647

مدیرکل زندانهای خوزستان مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندانهای کشور شد.

طی حکمی از سوی حاج محمدی رییس سازمان زندانهای کشور، علی رضا بابائی فارسانی مدیر کل زندانهای خوزستان، به سمت مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندانهای کشور منصوب شد. ...

پیمان نجف پور-شهرنوشت:

 

به گزارش شهرنوشت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان، رئیس سازمان زندانهای کشور در این حکم خطاب به مدیر کل جدید حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان آورده است: حساسیت و جایگاه خطیر این دفتر و نقش کلیدی آن در برقراری ارتباطات مفید کارآمد و سازنده در حوزه‌های مختلف درون سازمانی و برون سازمانی و نیز بررسی و سنجش افکار عمومی و دیدگاههای جامعه در عملکرد زمینه عملکرد سازمان و انعکاس دقیق و به موقع فعالیت‌ها برنامه‌ها و عملکردها در رسانه‌های گروهی در چارچوب تدابیر و سیاست‌های کلی قوه قضاییه و ظرافت‌ها و حساسیت‌های این حوزه ایجاب می نماید تا با هماهنگی لازم با حوزه روابط عمومی قوه قضاییه و به کارگیری روش های نوین و کارآمد تمام تلاش خویش را در جهت ارتقاء و اثر بخشی این دفتر به کار بسته و با بهره‌گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق  رهنمودهای ریاست محترم قوه قضائیه و اهداف عالیه سازمان تلاش نمایید.

موفقیت روز افزون جنابعالی را در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری های ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی از خداوند منان مسئلت دارم/ محمد مهدی حاج‌محمدی-رئیس سازمان

گفتنی است آقای بابائی از مهر ۱۳۹۷ تا کنون مدیرکل زندانهای استان خوزستان بوده اند. اقدامات زیر ساختی ایشان در فعالسازی پروژه  ساخت زندانهای جدید بویژه شوشتر و مسجد سلیمان و شتاب بخشی به پروژه  ساخت زندانهای جدید رامهرمز و آبادان، شایسته سالاری و شایسته گزینی در مدیریت منابع انسانی، متن گرائی به برنامه های ذاتی زندانبانی و مدیریت منابع ، تقویت زیر ساختهای زندانبانی و زندان داری در کنار توسعه تعامل بسیار هدفمند و مؤثر با مقامات معنوی،اجرائی و اجتماعی و قضائی در راستای اهداف اصلاحی و تربیتی زندانها، اقویت ستاد دیه و انجمنهای حماتی زندانیان و … از اقدامات ویژه وی در دوره تصدی مسئولیت زندانهای خوزستان بوده است.

علی رضا بابائی مدیرکل جدید حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندانهای کشور، همچنین کارنامه موفق مدیریت زندانهای استانهای سیستان و بلوچستان، ایلام و اصفهان را داراست. نگاه وی در حوزه ارتباطات و رسانه و تعاملات هدفمند درون و برون دستگاهی ، امید بخشی به مردم و گروه های مخاطب به واسطه معرفی دستاوردهای خدمت ، افزایش هم گرائی و مودت و انگیزه خدمت و توسعه و تسری فرهنگسازمانی و خدمت رسانی و حفظ و صیانت از ارزشهای انقلابی در محیط کار و بهره وری است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست