• شناسه خبر: 675

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از انفجار مهیب کپسول گاز در کوی رمضان اهواز خبر داد.

انفجار گاز در کوی رمضان اهواز / تخریب چند واحد مسکونی/ کشته شدن ۱ نفر تاکنون/ خارج شدن ۵ نفر و انتقال آن ها به بیمارستان ...

به گزارش شهر نوشت :

کیامرث حاجی‌زاده عنوان کرد : حدود ساعت ۲۱ امشب پنجم آبانماه ۹۶  کپسول گاز در یک باب واحد مسکونی در منطقه کوی رمضان اهواز منفجر شده که دلیل انفجار هنوز مشخص نیست ،اما شدت انفجار به حدی بوده که موجب تخریب دو یا سه واحد مسکونی  همجوار نیز شده است‌.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان افزود : در حال حاضر همه دستگاه های امدادی از قبیل آتش نشانی ، اورژانس، هلال احمر ، شهرداری و نیروی انتظامی را جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام  کرده ایم.

حاجی‌زاده گفت : هم اکنون در حال رفتن به محل حادثه هستم و فعلا هیچ گزارشی از میزان تلفات احتمالی این حادثه به دست ما نرسیده است .

صادق سلامت معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت :  تاکنون سه نفر به صورت زنده از زیر آوار خارج و توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند . همچنین براساس گفته اهالی همچنان دو نفر زیر آوار مانده اند که با تلاش نیروهای امداد و نجات جسد یکی از آنها از زیر آوار خارج شد.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود : از سوی و اهواز یک تیم واکنش سریع متشکل از ۴ نفر و همچنین ۳ تیم آواربرداری در قالب ۱۲ نجاتگر و امدادگر و یک تیم آنست با ۲ قلاده سگ زنده‌یاب ، یک دستگاه خودروی نجات، سه دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده اند و با کمک دیگر دستگاه های حاضر در محل در حال کمک به حادثه دیدگان هستند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست