• شناسه خبر: 3723

نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی ، اندیکا و هفتگل در مجلس شورای اسلامی در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان : ۶۱ درصد مدارس مسجدسلیمان غیر قابل استفاده هستند/ باید برای مشکل کمبود نیروی انسانی در این شهرستان فکری اساسی کرد

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی ، اندیکا و هفتگل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۶۱ درصد مدارس مسجد سلیمان غیرقابل استفاده و نیازمند بازسازی و بهسازی هستند. ...

پیمان نجف پور – شهرنوشت :

به گزارش شهرنوشت ، علی عسگر ظاهری عبدوند عصر امروز پنجشنبه( ۳ مرداد ۹۸ ) در شورای آموزش و پرورش استان که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد، گفت: فرسودگی در شهرستان مسجدسلیمان سبب شده است که ۶۱ درصد مدارس این شهرستان غیرقابل استفاده و نیازمند بازسازی و بهسازی باشند.

وی گفت: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار طی سال گذشته  برای بهسازی و بازسازی مدارس مسجد سلیمان توسط سازمان نوسازی، توسعه و‌تجهیز  مدارس کشور اختصاص یافت.

ظاهری افزود: متاسفانه میانگین عمر مدارس در این شهرستان بالای ۶۰ سال است و لازم است برای رفع این معضل اقدامات اساسی انجام شود و مدارس تخریبی مورد بهسازی و بازسازی قرار بگیرد.

نماینده مردم مسجد سلیمان گفت: در زلزله اخیر ۵ مدرسه تخریب و ۴۱ مدرسه دچار آسیب اساسی شدند که دانش آموزان این مدارس برای سال تحصیلی جدید فاقد کلاس درس هستند.

وی گفت: سال گذشته ۴ میلیارد تومان اعتبار توسط نوسازی به تجهیز مدارس این شهرستان اختصاص یافت اما سهم عمده ای از این اعتبار در  زلزله از بین رفت.

ظاهری بیان کرد: مسجدسلیمان دارای ۳۷ کلاس کانکسی است که از این تعداد ۱۳ کلاس در داخل شهر است. همچنین بسیاری از نیروهای انسانی کارآمد و‌ توانا از این شهرستان مهاجرت می کنند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع معضل کمبود معلم در مسجدسلیمان گفت: امروز باید برای مشکل کمبود نیروی انسانی در این شهرستان  فکری اساسی کرد تا در اول مهر کلاس های ما بدون معلم نباشد.

منبع :  روابط عمومی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست