• شناسه خبر: 5120

همزمان با هفته هوافضا؛ همایش علمی ماه، دروازه ای به سوی ستارگان برگزار شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری مراسم هفته جهانی هوافضا با عنوان ماه ، دروازه ای به سوی ستارگان خبر داد. ...

پیمان نجف پور – شهرنوشت :

به گزارش شهرنوشت ؛ مهدی رفیعی دهکردی امروز چهارشنبه ( ۱۷ مهرماه ۹۸ ) با اشاره به اینکه برگزاری این هفته در راستای اهمیت دادن به فناوری‌های فضایی در جهت ارتقای کیفیت زندگی بشر است و اظهار کرد : ۱۲ مهرماه الی ۱۸ مهرماه به مناسبت هفته ی جهانی فضا برنامه های مختلفی در سطح آموزش و پرورش استان برگزار شده است.

وی با توان اینکه همایش ماه ، دروازه ای به سوی ستارگان در ناحیه ۴ اهواز برگزار شد ؛ افزود :   دانش آموزان خوزستانی نیز همگام با دانش آموزان ، دانشجویان و مردم سراسر جهان برنامه های متنوعی برای این هفته تدارک دیدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان این برنامه ها را در راستای ارتقای سطح دانش هوافضایی کودکان و نوجوانان و آشنایی با آنان کاوشگرهای فضایی دانست و تصریح کرد : با ، مساعدت و همکاری مشترک آموزش و پرورش ، مرکز تخصصی نجوم اهواز ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ، شرکت سورین اندیشه ، خانه جوان شهرستان اهواز ، انجمن نجوم ایران ، مجتمع فرهنگی ورزشی شهید ابراهیمی و پژوهش سرای امام جعفرصادق(ع) این همایش علمی برگزار شد.

رفیعی با تاکید بر اهمیت علوم فضایی در پیشرفت دانش بشری ، تاکید کرد : آشنایی دانش آموزان و معلمان با اهمیت علوم هوا و فضا از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرده می شود .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست