• شناسه خبر: 3006

گزارش تصویری نشست خبری رئیس سازمان های مردم نهاد استان خوزستان

سیروس داوودی - رئیس سازمان های مردم نهاد استان خوزستان - شهر نوشت ...

پیمان نجف پور – شهر نوشت :

گزارش تصویری نشست سیروس داوودی نماینده سازمان های مردم نهاد استان خوزستان امروز سه شنبه سوم اردیبهشت  ۹۸ در محل خانه سمن ها با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات در خصوص عملکرد سازمان های مردم نهاد در بحران سیل خوزستان برگزار شد .

 

سیروس داودی در این نشست خلاصه ای از مجموع عملکردهای این تشکیلات مردمی را عنوان نمودند :

خانه سمن ها  از ابتدای سیل  با تشکیل شورای هماهنگی مدیریت بحران سازمان های مردم نهاد و تشکیل کارگروه های تخصصی در تمام امور با حمایت مردم شریف و نجیب کشورمان به یاری هم استانی های سیل زده شتافتند و قطعاً تا پایان مشکلات  سامان گرفتن وضعیت هموطنان سیل زده ادامه خواهند داد .

داودی افزود : در تمام این ایام بصورت شبانه روزی و در کارگروه های تخصیصی همچون :گشت ساحلی ، نجات غریق ،  روان شناسی ،مددکاری، پزشکی و پرستاری،مامایی ، محیط زیست و منابع طبیعی ،مهندسی عمرانی ، فضای مجازی و رسانه ای ، حقوق شهروندی واستفاده ازظرفیت جمعیت سران عشایر عرب استان وبزرگان و معتمدین محلی بعنوان سرمایه اجتماعیی … و جمع آوری کمک های غیر نقدی بصورت گسترده  تمام مناطق سیل زده را پوشش داده و این مهم میسر نمی شد مگر با همدلی و اتحاد و مشارکت سازمان های مردم نهاد و نیروی های داوطلب مردمی که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم .

نماینده سمن های استان گفت : از ابتدای سیل و با توجه به نیازهای روزانه و کارشناسی شده که در ابتدا سیل از نیاز مبرم به کیسه و بیل و …. بود و بعد از آن نیازهای غذایی و در مراحل بعدی نیازهای بهداشتی و پزشکی و …. و بعد از این نیز ان شاالله سامان دهی مناطق سیل زده تا اسکان دایمی آنها ، در تمام مراحل کنار مردم بوده و خواهیم بود .

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست