• شناسه خبر: 4087

استاندار خوزستان در دیدار با رتبه های برتر کنکور: تولید علم و دانایی محوری از ثروت های جامعه است

استاندار خوزستان اظهار کرد: منابع فیزیکی و مادی ثروت نیست، بلکه تولید علم و دانایی محوری از ثروت های مهم یک جامعه است. ...

پیمان نجف پور-شهرنوشت :

به گزارش شهرنوشت ؛ غلامرضا شریعتی شنبه شب ۲۶ مردادماه ۹۸ در دیدار با علیرضا سخایی راد، رتبه اول کنکور سراسری ریــاضی و فنی و سیاوس کیـانپور، رتبه نــهم کنکور علوم تجربی در مهمانسرای استانداری خوزستان گفت: خدا را شاکرم که این توفیق را نصیب استان ما کرد و  برای دانش آموزان عزیز علیرضا سخایی راد و سیاوش کیانپور و همچنین دیگر دانش آموزان خوزستانی که در کنکور سراسری رتبه های برتر و زیر هزار  را کسب کردند، آرزوی موفقیت می کنم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم علم و دانش در جامعه گفت: اینکه علم را تکریم کنیم و برای علم اندوزی حرمت قائل شویم باعث می شود که  فضای جامعه به سمت رشد، توسعه و تعالی سوق داده شود و جذبه و رغبت به سمت دانش افزایش پیدا کند ولی اگر به تحقیق و پژوهش توجه نکنیم،  زمینه رشد استعدادها فراهم نمی شود.

استاندار خوزستان همچنین بیان کرد: منابع فیزیکی و مادی ثروت محسوب نمی شود بلکه تولید علم و دانایی محوری ثروت یک جامعه است.

شریعتی گفت: گرچه ما دوست داریم دانش آموزانمان در کنارمان باشند اما این نخبگان باید برای کسب علم متحمل سختی شوند  تا روحیه تحقیق و پژوهش در آنها پرورش پیدا کند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از علیرضا سخایی راد و سیاوش کیانپور با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست