• شناسه خبر: 3729

استاندار خوزستان در شورای آموزش و پرورش استان : بیش از یک هزار دانش آموز خوزستانی تحت پوشش طرح بورسیه تحصیلی قرار دارند / لزوم توجه به زیرساخت های فیزیکی در مسجدسلیمان

استاندار خوزستان اظهار کرد: یک هزار و ۲۵۰ دانش آموز در استان خوزستان تحت پوشش طرح بورسیه تحصیلی جوانه قرار دارند. ...

پیمان نجف پور – شهرنوشت :

به گزارش شهرنوشت ، غلامرضا شریعتی عصر امروز پنجشنبه( ۳ مرداد ۹۸ )در شورای آموزش و پرورش استان که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد، گفت: اقدامات چند سال اخیر  در استان خوزستان در راستای تلاش برای بسیج پتانسیل های این استان  برای ارتقای آموزش و‌ پرورش بوده است.

وی گفت: طی سالهای اخیر اعتبار نوسازی مدارس نسبت به سالهای قبل با رشد چشمگیری رو به رو شد تا شرایط آموزش و‌پرورش در این استان بهبود پیدا کند.

شریعتی بیان کرد: آموزش و پرورش در استان خوزستان از اولویت های مهمی است که مورد توجه قرار می گیرد و طی سالهای اخیر از ظرفیت های صنایع، منطقه آزاد، پتروشیمی، شورای راهبردی ماهشهر و بندر امام برای کمک به آموزش و‌ پرورش استفاده شد.

استاندار خوزستان گفت: در سال ۹۶  بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ کودک بازمانده از تحصیل را به کلاس های درس بازگرداندیم همچنین در جمع آوری کلاس های کانکسی تلاش های شایان ذکری صورت گرفت.

شریعتی تصریح کرد: یک  هزار و ۲۵۰ دانش آموز در خوزستان تحت پوشش بورس تحصیلی جوانه قرار دارند و به هر کدام یک میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود.
استاندار خوزستان با تاکید بر آموزش فضای مجازی در استان گفت: برخی دختران در مناطق دورافتاده از امکان تحصیل برخوردار نیستند و از این طریق می توان به آنها کمک کرد.
شریعتی با اشاره به کم توجهی های صورت گرفته به مسجدسلیمان گفت: شرایط فیزیکی و فضای آموزشی موجود در مدارس این شهرستان مناسب نیست و لازم است تا ۶۰ درصد مدارس مسجد سلیمان بازسازی شوند.

وی افزود: باید تلاش شود ۱۰۰ کلاس درس به کلاس های موجود در شهرستان مسجدسلیمان اضافه شود تا تعداد کلاس ها در این شهرستان اندکی به استاندارهای موجود نزدیک شود.

منبع: روابط عمومی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست