• شناسه خبر: 5387

بیانیه جمعیت معتمدین صلح و سازش خوزستان (ذات البین) در خصوص پیگیری حل مطالبات به حق مردم شریف و ولایتمدار غیزانیه و مشرحات

بسم الله الرحمن الرحیم «قال رسول الله – صلی الله علیه و آله : أَبلِغُونی حَاجَهَ مَن لاَ یستَطیعُ اِبلاَغَ حَاجَتهِ، فَاِنَّهُ مَن اَبلَغَ سُلطاناً حَاجَهَ مَن لاَ یستَطیعُ إِبلاَغَها، ثَبَّتَ اللهُ قَدَمَیهِ عَلَی ...

بسم الله الرحمن الرحیم

«قال رسول الله – صلی الله علیه و آله : أَبلِغُونی حَاجَهَ مَن لاَ یستَطیعُ اِبلاَغَ حَاجَتهِ، فَاِنَّهُ مَن اَبلَغَ سُلطاناً حَاجَهَ مَن لاَ یستَطیعُ إِبلاَغَها، ثَبَّتَ اللهُ قَدَمَیهِ عَلَی الصِّرَاطِ یومَ القِیامَهِ»

«پیامبر اکرم – صلی الله علیه و آله فرمود: در خواست نیازمندی را که خودش نمی تواند آن را ابلاغ کند به من برسانید. و هر که تقاضای درمانده ای را به مسئولی برساند در حالی که نیازمند، خودش از رساندن نامه اش ناتوان است؛ خداوند او را در روز قیامت بر صراط ثابت قدم نماید». «بحار الأنوار، ج ۳، ص ۳۸۴»

جمعیت معتمدین صلح و سازش خوزستان (ذات البین)
با توجه به مشکلات پیش آمده در خصوص بی آبی مردم ولایتمدار ، همیشه در صحنه و غیور غیزانیه و مشرحات ، بدینوسیله ضمن ابراز همدردی با عموم مردم منطقه و از آنجایی که آب مایه ی حیات است و بی آبی بزرگترین معضل آنهم در شرایط بحران کرونا ویروس که نیاز مبرم بیشتری به آب برای رعایت مسائل بهداشتی و فردی و …. است .
لذا این جمعیت به عنوان یک سازمان مردم نهاد ، همراه با مردم و همگام با مسئولین وظیفه خود می دانیم تا از ریاست محترم دادگستری استان خوزستان ، دادستان محترم‌ خوزستان ، نماینده ولی فقیه در خوزستان ، نمایندگان انقلابی و ولایتمدار مردم‌ اهواز ، حمدیه ، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین ذیربط بخواهیم تا هر چه زودتر برای حل این مشکل بزرگ و حیاتی ورود کرده و ان شالله رسیدن به نتیجه مکفی پیگیر موضوع باشید .

حمید حاجیان سعیدی
ریاست جمعیت معتمدین صلح و سازش خوزستان(ذات البین)

 

 

 

دکتر بهمن سهرابی
مدیر جمعیت معتمدین صلح و سازش خوزستان (ذات البین)

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست