• شناسه خبر: 5309

بیانیه جمعیت معتمدین صلح و سازش خوزستان در خصوص “روز قدس”

پیمان نجف پور -شهرنوشت: بسم الله الرحمین الرحیم روز قدس میراث ماندگار امام عزیزمان مبنی بر حمایت از مظلومان عالم است. این روز به فرموده رهبر فرزانه ی انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای روز فریاد و مقاومت امت اسلام ...

پیمان نجف پور -شهرنوشت:

بسم الله الرحمین الرحیم
روز قدس میراث ماندگار امام عزیزمان مبنی بر حمایت از مظلومان عالم است.
این روز به فرموده رهبر فرزانه ی انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر‌سر امریکا و صهیونیزم در مقابل سیاست های تفرقه انگیز است.
جمعیت معتمدین صلح و سازش خوزستان (ذات البین) ؛ضمن گرامیداشت این روز عزیز، از همه اقوام و اقشار بخصوص جوانان دل پاک، مومن و جویای حقیقت دعوت می نماییم تاریخ رژیم خبیث اسرائیل غاصب را مطالعه کنند تا بدانند جریان فلسطین و مشکلات جهان اسلام تا چه اندازه زیر سر این فتنه گران تاریخ است.
از سوی دیگر امروزه منافقان داخلی با حمایت بنگاه های خبرپراکنی غرب و شرق در لابلای اخبار و مشکلات ایجاد شده مربوط به بیماری کرونا به دنبال به فراموشی سپردن روز قدس و حذف این واقعه تاریخی از اذهان ملت ها هستند و این هدف شوم را دنبال می کنند .
و ما اعلام می داریم یکی از بزرگترین اهداف الهی جریان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مقابله با ظالمین عالم ، خصوصاً غده ی سرطانی اسرائیل است ، آنگونه که شهدای عزیزمان عهد کردند که آزادی قدس شریف آرزوی دیرینه ماست و همانگونه که رهبر عزیزمان فرمود : هر کسی در هر کجای عالم در جبهه مقابله با این شیاطین جهانی قرار بگیرد مورد حمایت ماست و ازین گفته ها هیچ ابائی نداریم ،ما نیز بر این عهد شهیدان و کلام امام و رهبرمان پایبندیم.
ما در این جبهه نورانی مقابله با ظلمت به کمک همه ی مظلومان عاام و با توکل به خدای متعال ان شاء الله این آرمان بزرگ را عملی خواهیم ساخت.

والسلام علی من اتبع الهدی
جمعیت معتمدین صلح و سازش خوزستان(ذات البین)

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست