• شناسه خبر: 5893

در جلسه مدیر و اعضای هئیت مدیره خانه مطبوعات با استاندار خوزستان مطرح شد : عدم شکایت مسئولین از اصحاب رسانه/ایجاد شعبه حل اختلاف رسانه /تاسیس تعاونی مسکن/ ایجاد مجموعه ای واحد برای استقرار دفاتر رسانه ها/ مساعدت در آمادسازی و راه اندازی محل موزعین در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز/همکاری در برگزاری باشکوه روز خبرنگار

پیمان نجف پور -شهرنوشت :             به گزارش شهرنوشت : شامگاه پنجشنبه مورخ (۱۹ تیرماه۱۳۹۹ ) اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرسان خانه مطبوعات استان خوزستان به اتفاق دکتر محمد جوروند مدیرکل ...

پیمان نجف پور -شهرنوشت :

 

 

 

 

 

 

به گزارش شهرنوشت : شامگاه پنجشنبه مورخ (۱۹ تیرماه۱۳۹۹ ) اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرسان خانه مطبوعات استان خوزستان به اتفاق دکتر محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مرتضی جمشیدی معاون این اداره کل در دیدار با دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان مشکلات و کاستی های موجود در جامعه رسانه‌ای استان خوزستان  را مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

 

 

در این دیدار که به ابتکار سعید رضوانی مدیر روابط عمومی استانداری برگزار گردید ابتدا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گزارشی از روند انتخابات اخیر خانه مطبوعات خوزستان که با مشارکت بیش از ۸۲ درصد اعضای این نهاد صنفی برگزار گردید را ارائه داد.

در ادامه اعضای هئیت مدیره و بازرسان ضمن تاکید بر نقش رسانه های خوزستان در فرهنگ سازی در این استان مرزی که همیشه با چالش های امنیتی درگیر بوده به تشریح مشکلات عدیده ی موجود در هر چه بهتر ارائه خدمات رسانه ها پرداختند.

سپس دکتر غلامرضا شریعتی استاندار نیز ضمن استقبال از پیشنهادات رفاهی و حقوقی حاضران آمادگی خویش را برای ساماندهی شرایط این قشر تاثیرگذار فرهنگی اعلام نموده و  سعید رضوانی مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان را مامور پیگیری های مربوطه قرار داد.
شایان ذکر است که اهم پیشنهادات مدیر و هئیت مدیره خانه مطبوعات که مورد تاکید استاندار خوزستان قرار گرفت عبارت بودند از:
– مقرر شد جناب استاندار مجددا به صورت شفاهی و کتبی به همه زیر مجموعه استانی نسبت به داشتن سعه صدر در برابر انتقادات و نقدهای اصحاب رسانه تاکید نمایند تا آنهااز هرگونه شکایات صرف نظر کنند.

همچنین مقرر شد ضمن هماهنگی با ریاست دادگستری خوزستان کلیه دعاوی علیه جامعه رسانه ای استان از طریق هئیت حل اختلاف مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیگیری و منجر به نتیجه گردد.

– مقرر شد تعاونی مسکن جدیدی جهت خبرنگاران و اصحاب رسانه تاسیس و استانداری خوزستان نسبت به تامین زمین مورد نظر با همکاری اداره کل راه و شهرسازی پیگیری های لازم را بعمل آورند.

– مقرر شد جهت تمر کز و استقرار دفاتر مطبوعات و رسانه های استان خوزستان با هدایت استانداری و هماهنگی با اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری اهواز و از محل سهمیه بخش فرهنگی زمین در اختیار خانه مطبوعات قرار داده شود تا نسبت به سازماندهی و ایجاد دفاتر اقدام لازم صورت گیرد.

– مقرر شد تا استانداری خوزستان جهت همیاری برای پاسداشت روز خبرنگار از همه ظرفیت سازمان ها، ادارات و شرکت ها و صنایع با همکاری خانه مطبوعات استفاده لازم و هماهنگی ویژه صورت گیرد.

– مقرر شد تا برای راه اندازی محل توزیع نشریات در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز، استانداری خوزستان کمک های لازم را بعمل آورند.

گفتنی است که در انتخابات اخیر خانه مطبوعات خوزستان و با رای اعضا : رضاعلیجانی- غلامرضافروغی نیا – افتخار فرج – فاطمه زورمند – عباس مطر-  نوال مدحجی و مجید منادی به عنوان اعضای هئیت مدیره و آقایان :حسن سعیدی و رضا عزیزی نیا به عنوان بازرسان انتخاب شدند.

در انتخابات داخلی هئیت مدیره نیز غلامرضا فروغی نیا به عنوان رئیس هئیت مدیره ، مجید منادی نائب رئیس، فاطمه زورمند دبیر و نوال مدحجی خزانه دار برگزیده شدند.

همچنین هئیت مدیره دکتر افشار پرویزی بابادی را به عنوان مدیر عامل خانه مطبوعات استان خوزستان  انتخاب نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست