• شناسه خبر: 1913

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران گفت:این مرکز از امکانات بسیار خوب و آموزش های سطح بالا برخوردار و از برترین مراکز کشور است +گزارش تصویری

امید در خصوص گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی در خوزستان گفت:ضمن برگزاری ۱۳ ساعت جلسه با راندمان بالا، دو تفاهم نامه نیز بین دانشگاه علمی کاربردی خوزستان با استانداری و سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان منعقد گردید ...

پیمان نجف پور – شهر نوشت :

دکتر محمد حسین امید در بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه شرکت یکی از برترین مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح کشور را دارد ، اظهار کرد :  مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران ،  از امکانات  بسیار خوب و آموزش های سطح بالا برخوردار است و بسیار خرسندیم که مرکزی با  این سطح کیفی و تجهیزات کامل در حال فعالیت است و امیدواریم شاهد روزی باشیم که تمام مراکز آموزش علمی کاربردی کشورمان به این سطح کیفی آموزش و امکانات بسیار خوب باشند .
 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با توصیف اینکه بازدید از مرکز آموزشی علمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران ، تجربه بسیار با ارزشی بود، گفت :  این مرکز آموزش بسیار شاخص بود و در جلسه با روسای مراکز تاکید کردم که مراکز خود را شناسایی و به این شکل ارتقا دهند ، البته یکی ، دو مرکز آموزشی با این سطح کیفی را هم در سطح کشور داریم .
امید در ادامه به ارزیابی چهارمین گردهمایی روسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور که طی سفر سه روزه اش به استان خوزستان برگزار شد ، پرداخت و با این توضیح که جلسات گردهمایی دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان ها، بیشتر جنبه تبادل اطلاعات ، انتقال تجربیات و هماهنگی و در برخی از موضوعات نیز برای برنامه های آتی ، برنامه ریزی و تصمیم گیری می شود.
وی با تاکید بر کیفیت خوب برگزاری این گردهمایی در خوزستان و فشرده بودن جلسات عنوان کرد  : ۱۳ ساعت جلسه با راندمان بسیار بالا  و مطرح شدن مباحث مختلف از جمله ؛ ارتقاء کیفیت مراکز ، نظارت بالا بر عملکرد مراکز ، اساسنامه مراکز  و همچنین تاکید بر برنامه مهم واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی دولتی ، بود.
این مقام مسئول در تشریح نحوه واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی گفت: موضوع پیش بینی های لازم جهت نحوه واگذاری مراکز دولتی به بخش غیر دولتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات مهمی نیز اتخاذ شد .
 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به انعقاد دو تفاهم نامه بین دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان با استانداری خوزستان و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان با  اشاره کرد و گفت : در تفاهم نامه دانشگاه با استانداری ،در خصوص زمینه های همکاری دانشگاه و استانداری تاکید شده است و  اعلام آمادگی دانشگاه برای تامین نیازهای استان را به امضا رساندیم . تفاهم نامه ای هم با سازمان صنایع معادن استان هم  برای تامین نیازهای آن سازمان به امضاء هر دو طرف رسید.
امید در پایان همچنین افزود : از آنجا که صنعت در استان خوزستان بیش از گذشته در حال توسعه است و برای توسعه نیاز مبرم به نیروی ماهر و تحصیلکرده و کاربلد دارد ، در محتوای این تفام نامه ها هم ،برای پیش بینی اینکه این سازمان برای آینده چه آموزش هایی در مناطق مختلف نیاز دارد ، است و برای توسعه در زمینه های نفت ، پتروشیمی و فولاد ، قرار است دانشگاه جامع علمی کاربردی در این راستا برنامه ریزی و تامین نیرو کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست