• شناسه خبر: 5205

راه اندازی پویش ” سفیران سلامت خوزستان “

سلماز ترابی – شهرنوشت : به گزارش خبرنگار شهرنوشت ؛ مورخ (۴ فروردین) به نقل از مدیر موسسه ندای آرامش جوان ؛ سارا هیات از راه اندازی پویش 《 سفیران سلامت خوزستان ) با همکاری مرکز بهداشت غرب اهواز و کانون مردم نهاد پیش ...

سلماز ترابی – شهرنوشت :

به گزارش خبرنگار شهرنوشت ؛ مورخ (۴ فروردین) به نقل از مدیر موسسه ندای آرامش جوان ؛ سارا هیات از راه اندازی پویش 《 سفیران سلامت خوزستان ) با همکاری مرکز بهداشت غرب اهواز و کانون مردم نهاد پیشگامان فن نوین خبر داد و گفت : به منظور پیشگیری از ویروس کرونا این پویش از هفته دوم اسفندماه ۱۳۹۸ راه اندازی شده است .

وی درباره اهداف این پویش گفت : آگاهی رسانی به مردم به خصوص در رابطه با حفظ و گسترش موارد بهداشتی و همچنین ماندن در خانه بود که در ادامه ی فعالیت این پویش تصمیم داریم به موارد خاص بپردازیم .

هیات با اشاره به گام دوم پویش سفیران سلامت خوزستان که مشاوره تلفنی است ، افزود : مشاوره به صورت تلفنی و رایگان می باشد که اگر هم استانی های گرامی در مواجه با بیماری ناشی از ویروس کرونا دچار مشکلات روحی و روانی شدند در ساعات تعیین شده می توانند با شماره های اعلام شده تماس بگیرند و مشاوره رایگان دریافت کنند .

 

خانم دکتر هیات از ساعت ۱۶ تا ۱۸ ۰۹۱۶۳۱۴۸۹۰۷
آقای دکتر کرمی از ساعت ۱۷ تا ۱۹ ۰۹۱۶۳۰۳۶۵۴۷
آقای دکتر یزدی از ساعت ۲۲ تا ۲۴ ۰۹۱۶۹۰۶۵۱۱۴
خانم دکتر پیل رام از ساعت ۲۰ تا ۲۴ ۰۹۳۸۹۳۸۸۵۸۱
خانم دکتر عطایی نسب از ساعت ۱۸ تا ۲۰
۰۹۳۷۱۱۷۵۴۱۰

وی در پایان خاطر نشان کرد : مدیران و جمعی از مسئولین استانی و شهری و چهره های فرهنگی و هنری به این پویش پیوستند و گام بعدی پویش آموزش است که به صورت فیلم های آموزشی با مدت زمان یک دقیقه در اختیار هم استانی ها و همشهری های عزیز قرار می گیرد .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست