• شناسه خبر: 4256

رپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در آیین تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری: مشارکت در امر تعلیم و تربیت یک ارزش است/ نیروهای فکری مهمترین عامل در توسعه یافتگی جوامع محسوب می شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: مشارکت همگانی در امر تعلیم و تربیت یک ارزش و از ضروریات رسیدن به یک جامعه مترقی و رو به رشد است. ...

پیمان نجف پور – شهرنوشت :

به گزارش  شهرنوشت ، مهدی رفیعی امروز چهارشنبه ( ۶ شهریور ماه ۹۸ ) در آیین تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری در سالن طلاییه ناحیه ۴ اهواز با اظهار خوشحالی از حضور در جشن موفقیت دانش آموزان خوزستانی گفت: موفقیت فرزندان استان خوزستان ما را به توسعه این استان امیدوار می کند چرا که نیروی انسانی و سرمایه گذاری بر نیروهای فکری مهمترین عامل در توسعه یافتگی جوامع محسوب می شوند.

رفیعی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش بستر مهمی برای پرورش مدیران و نخبگان آینده کشور است و امروز ما برای تجلیل از  دانش آموزانی اینجا جمع شده ایم که برای این استان افتخار آفریدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: همه احاد جامعه باید بدانند که در حال حاضر ضروری ترین نیاز کشور توجه و اهمیت بخشی به آموزش و پرورش  است و باید فرآیند تعلیم و تربیت را به عنوان یک ارزش متعالی بپذیریم و توجه به آن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی اضافه کرد: مشارکت همگانی در امر تعلیم و تربیت  یک ارزش و از ضروریات رسیدن به یک  جامعه مترقی و رو به رشد است.

رفیعی گفت: صاحبان اندیشه و رسانه باید بر موفقیت های آموزش و پرورش تاکید کنند و به امید را در حوزه تعلیم و تربیت تقویت کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان خوزستانی در زمینه های علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری دارای استعدادهای زیادی هستند، گفت: دانش آموزان استان خوزستان موفق شدند در کنکور امسال صاحب رتبه های برتر شوند و علیرضا سخایی راد رتبه ۱ کنکور ریاضی و سیاوش کیانپور رتبه ۹ کنکور تجربی را کسب کرد ، همچنین تعداد دانش آموزان استان خوزستان که در کنکور امسال موفق به کسب رتبه  های زیر هزار شدند، نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

رفیعی همچنین گفت: کسب ۴١ رتبه قرآنی ، ۶۱ رتبه فرهنگی و هنری و به دست آوردن عناوینی چون نائب قهرمانی سی امین دوره رقابت های هندبال دختران و مدال نقره المپیک شنای قورباغه از دیگر افتخارات دانش آموزان خوزستانی است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: خوزستان اگر بخواهد در مسیر پیشرفت قرار  بگیرد باید فضای فرهنگی مثبتی نسبت به تعلیم و تربیت در این استان ایجاد شود و دیدن موفقیت های فرزندان خوزستان امیدواری را در جامعه افزایش می دهد.

گفتنی است؛ در این مراسم از ۱۵ دانش آموز ناحیه ۴ اهواز که در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه های زیر هزار  شدند، با اهدای تندیس تجلیل شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست