• شناسه خبر: 4215

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه هماهنگی سوگواره احلی من العسل اعلام کرد: پیش بینی شرکت ۵ هزار دانش آموز خوزستانی در سوگواره “احلی من العسل”/ضرورت ارتقای آگاهی های دانش آموزان در ارتباط با پیام کربلا

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از پیش بینی شرکت ۵ هزار دانش آموز استان در سوگواره شهادت حضرت قاسم بن الحسن (ع) و لزوم ارتقای آگاهی های دانش آموزان نسبت به پیام شهدای کربلا خبر داد. ...

پیمان نجف پور – شهرنوشت :

به گزارش شهرنوشت ، مهدی رفیعی پیش از ظهر امروز دوشنبه ۴ شهریورماه ۹۸ در جلسه هماهنگی سوگواره “احلی من العسل” اظهار کرد: برگزاری سوگواره های دانش آموزی می تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی های دانش آموزان نسبت به رسالت قیام حسینی ایفا کند.

وی با تاکید بر ضرورت تربیت دانش آموزان بر مدار سیره حسینی، خاطرنشان کرد: آزادگی، ایستادگی در برابر ظلم، شجاعت، فداکاری و ایثارگری از جمله مهمترین پیام های قیام حسینی است که می بایست از طریق اجرای برنامه های مختلف مناسبتی و اعتقادی نسبت به انتقال این پیام ها به دانش آموزان اقدام شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه سند تحول بنیادین تاکیدات فراوانی بر تربیت عبادی و اخلاقی دانش آموزان دارد، توضیح داد: سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش راهبردهای گسترده ای در خصوص ارتقای شاخص های اخلاقی و تربیتی دانش آموزان ارائه داده است. یکی از این موارد برگزاری برنامه های اعتقادی و مناسبتی است.

رفیعی در ادامه با اشاره به پیش بینی حضور ۵ هزار دانش آموز خوزستانی در سوگواره “احلی من العسل”، توضیح داد: در شهر اهواز این برنامه ۱۶ شهریورماه مصادف با هفتم ماه محرم الحرام و راس ساعت ۹:۳۰ صبح در محل حسینیه ثارالله اهواز برگزار خواهد شد. در سایر مناطق استان نیز این برنامه با حضور پرشور دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی و بر مدار سیره حسینی از اولویت های اصلی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است.

منبع : روابط عمومی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست