• شناسه خبر: 3303

فرماندار اهواز: تکلیف سیل بندها مشخص نیست /فرماندار اهواز با بیان اینکه شهرستان اهواز پس از سیلاب به حال خود رها شده گفت: ۵۰ درصد از ضربه سیلاب به شهرستان اهواز وارد شد و ۵۰ درصد دیگر مربوط به سایر شهرستان‌های استان بود.

فرماندار اهواز با بیان اینکه حدود ۲۰۰ کیلومتر سیل بند در زمان سیل توسط فرمانداری ترمیم و احداث شد گفت: ساخت و ترمیم سیل بندها نیازمند اعتبار است در حالی که الان تکلیف اهواز در بحث احداث مجدد سیل بندها مشخص نیست. ...

پیمان نجف پور-شهرنوشت:

به گزارش شهرنوشت و به نقل از  ایرنا جمال عالمی نیسی روز دوشنبه در ششمین نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان افزود: ما کاری به سازمان آب و برق خوزستان نداریم، اگر اعتبار بدهند خودمان به شیوه‌های مختلف نسبت به ساخت و ترمیم سیل بندهای شهرستان اهواز اقدام می‌کنیم.

وی بیان کرد: بیش از ۲۰ کیلومتر از سیل بند بخش بامدژ از بین رفته و هیچ سیل بندی در این منطقه وجود ندارد؛ در بخش اسماعیلیه و کارون نیز حدود ۱۲ کیلومتر سیل بند به طور کامل از بین رفته و در این زمینه هیچ اقدامی در بحث بازسازی این سیل بندها انجام نگرفته است.

وی اصافه کرد: انتظار می‌رود اعتبارات به درستی و بر اساس آسیب شناسی و برآوردهای انجام گرفته در بحث خسارت‌ها صورت گیرد.

فرماندار اهواز با بیان اینکه شهرستان اهواز پس از سیلاب به حال خود رها شده گفت: ۵۰ درصد از ضربه سیلاب به شهرستان اهواز وارد شد و ۵۰ درصد دیگر مربوط به سایر شهرستان‌های استان بود.

اوایل فروردین امسال به دلیل طغیان رودخانه‌های دز، کارون و کرخه سیلاب در مناطق حاشیه‌ای این رودخانه‌ها جاری شد.

بر اساس گزارش هلال احمر خوزستان ۲۱ شهرستان خوزستان در فروردین امسال دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند و در جریان این سیلاب به ۲۵۰ هزار نفر امدادرسانی شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست