• شناسه خبر: 2441

در جلسه شورای اشتغال استان خوزستان ؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد : کارخانه ۵۰۰ هزار تنی فولاد گرم در خوزستان احداث می‌شود .

در جلسه شورای اشتغال استان خوزستان ؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت : یک طرح ۵۰۰ هزار تنی فولاد گرم در استان احداث می‌شود ...

پیمان نجف پور – شهر نوشت :

اخلاق محمدیان امروز(شنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۹۶ ) در جلسه شورای اشتغال استان خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مطالعات انجام گرفته در بحث اشتغال شهرستان مسجدسلیمان به اتمام رسیده است و آمادگی داریم تا گزارش مطالعات انجام شده را در این خصوص در شورای اشتغال استان ارائه دهیم.
محمدیان با اشاره به احداث یک طرح ۵۰۰هزار تنی فولاد گرم در خوزستان، ادامه داد : حدود یک ماه است که در حال مطالعه و جانمایی این طرح در استان هستیم. در این خصوص تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شده است و جواز تاسیس آن نیز امروز صادر می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت : این طرح ۵۰۰ هزار تنی فولاد گرم برای آنکه تسهیلات به آن اختصاص داده شود، نیاز دارد تا در شورای اشتغال استان به تصویب برسد.
محمدیان بیان کرد : اگر این طرح در شورای اشتغال استان به تصویب برسد، می‌توان با دریافت معرفی‌نامه‌ای نسبت به اخذ تسهیلات برای آن واحد و سپس استقرار آن تلاش لازم را انجام داد.
***
در ادامه این جلسه
***
حسین شریعت زاده نماینده بانک صادرات خوزستان ، اظهار کرد: در قالب طرح‌های اشتغالزایی، ۶۱۹ طرح به بانک صادرات استان معرفی شده است که مجموع ارزش این طرح‌ها ۷۹ میلیارد تومان است.
وی ادامه داد: در این زمینه به ۲۴۰طرحی که مصوب شده، معادل ۳۰میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و طرح‌هایی که تسهیلات به آن‌ها تعلق نگرفته است قطعا دلایل خاصی دارد.
شریعت زاده در خصوص آمار تسهیلات ارائه شده در بحث مشاغل خانگی در سال ۹۵ عنوان کرد: بر این اساس ۳۱۳ طرح به بانک معرفی شده است که باید به آن‌ها ۱۳میلیارد و ۹۸۰میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شد. در این زمینه به ۱۳۰ طرح، مبلغ ۵میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست