• شناسه خبر: 3634

معاون رئیس جمهور : تمام خسارات زلزله زدگان مسجدسلیمانی پرداخت می گردد/دولت با تمام ظرفیت در کنار مردم مسجدسلیمان ایستاده است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: دولت با تمام ظرفیت در کنار مردم مسجدسلیمان ایستاده است و تمامی خسارت های وارد شده به منازل آنها تامین می شود. ...

پیمان نجف پور – شهرنوشت :

به گزارش شهرنوشت :حسینعلی امیری  امروز جمعه (۲۸ تیرماه۹۸) در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌ زده شهرستان مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : در حال حاضر در حال ارزیابی و برآورد خسارت‌های وارده به مردم مناطق مختلف این شهرستان هستیم و تا هفته آینده کلیه خسارت ها برآورد و نهایی می‌شود.
وی افزود : در طی این سفر از مناطق مختلف زلزله زده این شهرستان بازدید به عمل آمد و در خصوص مسائل و مشکلات مردم منطقه نیز با آنها گفت‌وگو کردیم.
امیری ادامه داد : دولت با تمام ظرفیت در کنار مردم آسیب دیده ایستاده است و مردم در این زمینه هیچ نگرانی نداشته باشند.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت : روز شنبه مسائل و مشکلات مناطق آسیب دیده مسجدسلیمان را در جلسه هیئت دولت مطرح می‌کنیم و مردم مسجد سلیمان مطمئن باشند که دولت با تمام قدرت در کنار آنها خواهد ایستاد.
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری روز جمعه از مناطق زلزله‌زده شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرده و در گفت و گو با اهالی مناطق مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست