• شناسه خبر: 5137

موفقیت بانک شهر در افزایش منابع و کاهش قیمت تمام شده پول تا پایان نیمه نخست سال

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر خبر داد : موفقیت بانک شهر در افزایش منابع و کاهش قیمت تمام شده پول تا پایان نیمه نخست سال ...

کوثر کریمی – شهرنوشت :

به گزارش شهرنوشت و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ؛ رحیم طاهری با اشاره به موفقیت های این بانک در سال جاری اظهار کرد : با تلاش مجموعه بانک شهر ، در شش ماه نخست سال جاری ، در جذب و افزایش منابع با کیفیت ،کاهش اقلام معوق و افزایش درآمدهای غیر مشاع ، موفقیت های چشمگیری حاضل شده است که به طور حتم در بهبود ساختار مالی ترازنامه بانک شهر تاثیر مثبتی خواهد داشت .

طاهری ،افزایش قابل توجه سهم بانک شهر از بازار نقدینگی و پولی جامعه در پایان شهریور ماه را نقطه عطف این موفقیت ها دانست و افزود : با استراتژی جدید و برنامه ریزی صورت گرفته ، طی نظرسنجی عمومی انجام شده ، هم اکنون بانک شهر در ردیف ۵ بانک برتر سیستم بانکی کشور قرار دارد و افزایش و جذب سپرده های با کیفیت به دنبال استقبال شهروندان و تاثیر آن بر کاهش ریسک تمرکز ، نشان دهنده این موضوع است .

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه خاطر نشان کرد : کاهش قیمت تمام شده پول در پایان شش ماه نخست امسال از دیگر موضوعاتی است که گویای کارنامه موفق عملکرد این بانک طی این مدت است .

وی همچنین از ارائه بسته های متنوع تسهیلاتی به مشتریان در سال جاری خبر داد و گفت : به منظور جلب رضایت مشتریان و رفاه حال آنان ، بانک شهر تسهیلات مختلفی به فعالان اقتصادی و کسب و کارهای کوچک ارائه داده است که طرح شهریار با هدف حمایت از تمامی صنوف پزشکی و غیر پزشکی از جمله آن بوده است .

طاهری در ادامه اظهار کرد : با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش و پیگیری تمامی کارکنان در ارائه بهترین خدمات به مشتریان ، امیدواریم روند موفقیت های بانک شهر همچون گذشته تداوم یابد و در پایان سال ۹۸ شاهد توفیقات بیشتر این بانک باشیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست