• شناسه خبر: 2949

نامه جمعی از جوانان فعال سیاسی-اجتماعی خطاب به دکتر کهرام،ریاست محترم ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان خوزستان

🔹صدای جوانان را بشنوید🔹   بسمه تعالی   جناب آقای دکتر کهرام ریاست محترم ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان خوزستان   با سلام و احترام   جناب آقای دکتر کهرام ، ستاد انتخاباتی مسئولیتهای بیشمار و انکار ناپ ...

🔹صدای جوانان را بشنوید🔹

 

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر کهرام ریاست محترم ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان خوزستان

 

با سلام و احترام

 

جناب آقای دکتر کهرام ، ستاد انتخاباتی مسئولیتهای بیشمار و انکار ناپذیر دارد و مدیریت بر آن مستلزم پاسخگو بودن نسبت به عملکردهای ستاد و زیر مجموعه های آن می باشد.

 

مدتهاست که از کاشت بذر امید گذشته است ، اینک امید است نسبت به وعده سرنوشت ساز آن در خصوص قشر جوان جامعه ، جامه عمل بپوشانید ، به طور خاص وعده ای که جوانان خوزستانیه وطنم آن را تحسین کرده و رویکردی نو برشمردند و باعث شد با امید و تلاش های سرنوشت سازشان پا به پای شما تا موفقیت در انتخابات گام برداشتند .

با پایبندی به آن پیمان ، که حمایت و بکارگیری از جوانان تحصیلکرده در حوزه های مدیریت و بدنه دولت بود ، در حق جوانان استان صداقت و معرفت را پیشه بگیرید .

 

جناب دکتر کهرام اکنون که تصویب منع بکار گیری بازنشستگان توسط مجلس و شورای نگهبان،به دولت رسیده است و در حالی که وقوع اتفاق مخرب پیر سیستمی در حوزه های مدیریتی از گذشته تا به حال از معضل های رکود مدیریتی شناخته می شود فضایی مناسب برای پایبندی و اقدام پیش روی شما قرار دارد .

 

بدیهی است شعاع دایره جوانانی که از جان و دل و به طور میدانی و شباته روزی در انتخابات و سرنوشت امروز تلاش کرده اند به واقع برای هر مدیر انتخاباتی غنیمت شمرده می شود، لطفا همان طور که در روزهای انتخابات ایستادید و حضور جوانان را مغتنم شمردید و وعده ی سرنوشت ساز سر دادید ، لطفا بایستید تا صدا و شعاع آن جوانان را مشاهده کنید.

 

همان جوانانی که استحقاق این را دارند که به آنها بهاء دهید.

 

جناب دکتر کهرام با توجه به دستور اخیر رئیس جمهور به کابینه برای بکار گیری جوانان در حوزه های مدیریتی از این رو از جنابعالی انتظار می رود در ارتباط با استاندار محترم که نماینده عالی دولت در استان میباشد با پیگیری مجدانه برای بکار گیری از جمعیت فعال ، با علم روز ، دارای پتانسیل و آماده بکار که آنها را جوانان خوزستانی وطن می نامیم در کوتاه ترین زمان نسبت به وعده برجسته انتخاباتی دولت که جنابعالی در استان سکاندار آن بوده اید جامه عمل بپوشانید .

 

و اگر برای این مهم راهکار ندارید

آن را از طریق خود جوانان جویا باشید

 

راهکارهای پیشنهادی:

۱)انتصاب جوانان زیر ۴۰ سال در حوزه های زیر مجموعه استانداری(معاونین استاندار ،مدیرکل استانداری ، فرمانداران، معاونین فرمانداران و بخشدارها).

۲)انتصاب جوانان زیر ۴۰ سال در دستگاه های اجرایی استان(مدیرکل ،معاونین و روسای ادارات)

۳)پیگیری برای تحقق استخدام های بومی و جوان به منظور جایگزینی افراد بازنشسته.

 

جناب دکتر کهرام به واقع اگر این عدم توجه پا برجا بماند بی شک موج نا امیدی نسبت به دولت و اینچنین وعده ها،سراسر وجود جوانان را در بر خواهد گرفت و باعث گسست خواهد شد.

پس میطلبد با پایبندی،پیگیری و حمایت ، آن بذر امید را در میان جوانان آبیاری کنید .

تا انشاالله میدان مدیریت را جوان و امید را به جوانان و فضای عمومی استان برگردانید.

انشالله

و من الله توفیق

ابراهیم ارسطو

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست