• شناسه خبر: 222

شورای اسلامی کلانشهر اهواز و چالشی بزرگ در انتخاب شهردار

شورا شهر-کلانشهر اهواز- شهردار اهواز - علیرضا عالیپور -منصور کتانباف - بحرینی-سید کریم حسینی ...

پیمان نجف پور – به گزارش شهر نوشت

 

شورای اسلامی کلانشهر اهواز و چالشی بزرگ در انتخاب شهردار

 

حال که بعد از کلی کش مکش میان اعضای شورای اکثریت جمنایی اهواز و رصد و نشست و جلسات متعدد با گزینه های کمتر بومی و بیشتر غیر بومی متشکل شهرداران اسبق شهرهای مختلف و مدیران استانی و فرا استانی با مدارک و تخصص های مرتبط و غیر مرتب با سیستم شهرداری و طبق وعده های انتخاباتی و مصاحبه های رسانه ای و داد سخن در شبکه صدا و سیمای استانی مبنی بر در نظر گرفتن شاخصه ها و معلفه هایی که گزینه های تصدی کرسی ساختمان امانیه و چه و چه و چه ……. داشته اند .

بعد از اینکه اکثریت اعضای شورا با بر روی کار آمدن جمالی نژاد شهردار اسبق اصفهان موافقت نمودند و جناب جمالی نژاد ردای شهرداری اهواز را با عنوان کردن اینکه افکار من با فرهنگ و شهریت یزد نزدیکتر است ، دست شورا را در حنا گذاشته و شهردار یزد شد ، با اعلام دو گزینه ی باقیمانده توسط اکثریت اعضای شورا و وعده ی انتخاب یکی از این دو را به مردم همیشه مظلوم اما محجوب اهواز دادند ،از یک سو سید کریم حسینی که در رزومه خود معاونت استانداری خوزستان را داشته و از فرزندان لایق و توانمند بومی است که البته هیچگونه تجربه ای در خصوص شهرداری و نحوه مدیریت شهری نداشته و در سوی دیگر علیرضا عالیپور که در رزومه خود مدیریت در شهرداری شهرستان های و مناطق مختلف استان و معاونت خدمات شهری شهرداری کلانشهر اهواز را یدک میکشد و به گواه اهالی و متخصصان شهرداری و تایید دلسوزان شهر از فرزندان توانمند ، متخصص در امور شهری ، مدیری مقتدر و خصوصاً دست پاک با سوابقی درخشان در حل مسائل و معضلات و ….. شهرداری و البته تنها گزینه ای که برای آینده شهر و این شهرداری بیمار به شورای شهر برنامه ارائه داده است .

طبق مصاحبات اغضای شورا بنا بر بود در جلسه ای که دیروز ( سه شنبه مورخ ۷ شهریور ۹۶) بدلیل عدم حضور ۵ نفر از اعضای شورا و نرسیدن به حد نصاب کنسل گردید از بین این دو گزینه شهردار کلانشهر اهواز برگزیده و انتخاب شود .

جالب است که در اخباری که از شورا شنیده شده طی جلسات غیر علنی و داخلی شورا طی دیشب و امروز صحبت از مطرح شدن گزینه هایی جدیدی همچون منصور کتانباف شهردار دوران بی شورایی اهواز که خود یکه تاز میدان و مدیر کل شهر بود و همچنین بحرینی که از مدیران سیاسی و دولتی استان هست به دو گزینه تا دیروز اصلی جهت ریاست ساختمان امانیه اهواز اضافه شدند .

تجربه نشان داده که مدیری متواند موفق باشد که دارای چند شناسه باشد که از این دست میتوان به طی کردن مراحل ترقی از رتبه های فرو دست تا رسیدن به جایگاه های عالی مدیریت در تشکیلات مشغول بکارش ، دارا بودن تحصیلات مرتب ، متخصص و متعهد بودن و ….. و …… یاد کرد .

در پایان سخنی کوتاه با اغضای محترم شورای اسلامی کلانشهر اهواز و شهردار منتخب این شورا در آتی و آن اینکه << بدانید و آگاه باشید که چشمان تیز بین و بیدار اصحاب رسانه و مطبوعات نظاره گر و افشاء کننده ی اعمال و تصمیمات درست و خدایی ناکرده اشتباه شماست .

موفق و پیروز باشید .

 

پیمان نجف پور

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست