• شناسه خبر: 790

مراسم و آیین تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهر سازی خوزستان

نریمان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استان ها : می بایست استعداد های بالقوه ی مردم استان خوزستان با تلاش دولت وخودشان به صورت بالفعل در آید و بتوانیم اشتغال ایجاد کنیم واز همه مهمتر پاسخگوی مطالبات به حق مردم باش ...

پیمان نجف پور – شهر نوشت :

این مراسم که پیش از ظهر امروز چهارشنبه هفدهم آبانماه ۹۶ با حضور مدیران کل راه و شهرسازی ، قائم مقام وزیر راه ، حجت الاسلام جابریان نماینده ولی فقیه در آستان، و مسئولین استانی و مسئولین شهرستانی در محل تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد .

منوچهر رحمانی مدیر کل سابق راه و شهرسازی استان خوزستان گفت :
این مراسم خداحافظی من نیست . من همیشه هستم و خواهم بود . در حال حاضر مشاور استاندار خوزستان هستم و سلام آقای استاندار را که بدلیل حضور در ماموریت نتوانستند حضور پیدا کنند را به شما می رسانم .

رحمانی افزود: قصد ارائه گزارش ها را ندارم ‌، میخواهم برنامه های آینده را تشریح کنم!از همه مردم بخاطر کارهایی که نتوانستم انجام بدهم عذرخواهی می کنم
از همه مسئولان می خواهم که به مهندس پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در انجام وظایف خود همکاری نمایند.

فرامند هاشمی زاده معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در مراسم آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و‌شهرسازی خوزستان گفت: ظرفیت های استان خوزستان در حوزه راه و شهرسازی نگاه ویژه ای را می طلبد .قریب ۵۰ میلیون تن کالا از استان در سال ترانزیت می شود.
هاشمی زاده اظهار امیدواری کرد آقای پورسلان مدیرکل جوان با انگیزه ، اقدامات موثری در دوران مدیریت ایشان اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ جلال جابریان که به نمایندگی آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان در آیین تکریم و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان حاضر شده بود گفت : خدمت به خلق الله از مقدس ترین عبادات نزد پروردگار است . کسی که می تواند کار مردم را انجام دهد اما از این اقدام تعلل کند روز قیامت خداوند او را ده ها سال معطل می کند.

 

 

 

 

 

 

عباس پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در آیین تکریم و معارفه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل سابق راه از رحمانی خواست او را در مشاوره دادن در پیشبرد اهداف یاری کند و از حسن اعتماد وزیر راه و شهرسازی تقدیر کرد.

پورسلان ضمن تقدیر از استاندار خوزستان گفت :کار کردن در کنار ایشان را برای خود مایه مباهات می دانم . وی از اصحاب رسانه بدلیل انعکاس فعالیت اداره کل متبوع خود تقدیر کرد .

 

 

 

 

 

 

در ادامه این مراسم نریمان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استان ها در آیین تکریم و معارفه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:
با ادغام وزارت راه و ترابری با وزارت مسکن و شهرسازی ، پنجاه درصد از مسولیت  دولت به این وزارتخانه واگذار شده است.

نریمان اظهار داشت : در حال تفکیک این دو نیز مستلزم پرداخت هزینه های است که باید در این زمینه کار کارشناسی بیشتری صورت بگیرد .
وی ادامه داد: می بایست استعداد های بالقوه ی مردم استان خوزستان با تلاش دولت وخودشان به صورت بالفعل در آید و بتوانیم اشتغال ایجاد کنیم واز همه مهمتر پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشیم.
خوزستان ظرفیت ها و استعدادهای نهفته بسیاری دارد . بدین لحاظ باید در انتخاب مدیران این استان مداقه و تامل بسیاری کرد.

این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: شاخص های ما برای انتصاب فرد مورد نظر در اداره کل راه و شهرسازی تخصص، تجربه و همیاری با استاندار استان باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه راه و شهرسازی باشیم..

وی با اشاره به اینکه همه این گزینه ها که برای این پست معرفی شده اند از صلاحیت های لازم برخوردار هستند، بیان داشت: با توجه به این صلاحیت ها از این افراد در جایگاه های دیگر استفاده خواهد شد. در هر صورت افرادی تلاش کردند که مدیرکل این اداره شوند اما تقدیر نبود و با توجه شاخص های وزارت راه و شهرسازی این انتصاب انجام شد.

در پایان لوح سپاس به منوچهر رحمانی مدیر کل سابق راه و شهرسازی اهدا گردید.

  • admin - 2017-11-09 در 4:45 ب.ظ

    خداروشکر رحمانی بالاخره رفت ، عملکردی نداشت ، بجز …..

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست