• شناسه خبر: 2737

حیدری :بهترین راه‌ها برای رسیدن به جامعه‌ای شاد و پویا ، ورزش است/ ورزش به یک مقوله اجتناب‌ناپذیر در جامعه تبدیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تشکیل ستادی در وزارت ورزش و جوانان گفت : تا ۲۲ بهمن سال۹۷ ،پنجاه پروژه بزرگ ورزشی توسط این وزارتخانه در کشور افتتاح می شود که از این تعداد چند پروژه نیز متعلق به استان خوزستان هست ...

پیمان نجف پور – شهر نوشت :

افشین حیدری امروز (۱۵ اسفندماه۹۶) در مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان جهاد دانشگاهی استان خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین تکالیف حاکمیت در ادوار مختلف حفظ نشاط و شادابی جامعه بوده است و یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به جامعه‌ای شاد و پویا، ورزش است .

وی افزود : اهمیت بسیار جهاد دانشگاهی خوزستان به مقوله ورزش، نقطه امیدی برای ما خادمین ورزش است و امیدوار می‌شویم که در این جبهه همراهانی داشته و تنها نیستیم .

حیدری گفت : کشور ما در حوزه ورزشی پس از انقلاب افتخارات زیادی کسب کرده است ، شاید خیلی‌ها به این موضوع نگاه کنند که در دوران پیش از انقلاب، ورزشگاه آزادی تهران به عنوان یک نماد ساخته شد، اما باید بگویم امروز در جای جای ایران اسلامی ، اتفاقات زیرساختی خوبی در حوزه ورزش افتاده است که در اهواز می‌توان به ساخت ورزشگاه‌های ۵۰ هزار نفری غدیر و فولاد اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد  : در ۴۰ سال اخیر اماکن و زیرساختهای ورزشی بسیاری در کشور و همینطور استان خوزستان ساخته شده است که از افتخارات بسیار خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند .

حیدری بیان کرد : خوشبختانه با درایت وزیر ورزش ، ستادی در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است و برنامه ریزی شده است که تا ۲۲ بهمن سال ۹۷ ، یعنی فجر چهلم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، بیش از ۵۰ پروژه بزرگ در میهن عزیزمان توسط وزارت ورزش به افتتاح می‌رسد که از این تعداد چند پروژه بزرگ نیز متعلق به استان خوزستان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد : جوان ایرانی و خوزستانی نیازمند فرصت و امکانات ورزشی است که خوشبختانه دولت و مجلس با آگاهی کامل، اقدامات خوبی را در حوزه ورزش انجام داده است؛ شاید سال گذشته اعتبارات حوزه ورزش کشور و خوزستان مبلغ پایینی بود و اگر کمک سایر دستگاه‌ها نبود، نمی‌توانستیم پیش‌بینی اتفاقات خوب در حوزه زیرساختی و نرم‌افزاری را داشته باشیم اما امروزه ورزش خوزستان در حوزه زیرساختی با عنایت ویژه استاندار خوزستان و وزیر ورزش در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر در اهواز، اظهار کرد: این مسابقات از روز پنجشنبه به مدت سه روز و با حضور ۱۶ کشور در اهواز برگزار می‌شود. سال ۹۶، سال ماندگار ورزش خوزستان است زیرا رکوردی توسط ورزش خوزستان در کشور ثبت شد؛ خوزستان بیش از ۷۵ رویداد بزرگ وزشی را میزبانی کرد، در حالیکه این اتفاق در هیچ استانی حتی تهران رقم نخورد.

حیدری گفت : ما برای بخش‌های زیرساختی و نرم‌افزاری برنامه داریم و این نوید را می‌دهم که طی سه سال آینده، ورزش خوزستان از نظر زیرساختی بسیار متفاوت خواهد بود. تفاهم‌نامه‌ای که بین استانداری، وزرات ورزش و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان منعقد شده است، موکد این موضوع می باشد .

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با مخاطب قرار دادن دانشجویان حاضر در این مراسم ، تاکید کرد : هر کدام از ما با توجه به این که عضوی از جامعه هستیم، باید بر خود تکلیف دانسته و با تلاش و کوشش ورزش را به یک مقوله اجتناب‌ناپذیر در خانواده ها و جامعه تبدیل کنیم.

حیدری بیان این که گرفتن میزبانی‌های ورزشی سبب خیر شده است تا خیلی از دستگاه‌هایی که شاید به حوزه ورزش کمک نمی‌کردند، با خدمات دادن وارد این عرصه شوند،بیان کرد : مطمئن باشید که آینده ورزش خوزستان رو به خوبی است و اتفاقات خوبی در این حوزه در حال رخ دادن است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: علاوه بر تفاهم‌نامه‌ای که امروز بین سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان منعقد شد، در نظر داریم برنامه‌های مشترکی نیز در راستای توسعه ورزش همگانی داشته باشیم.

حیدری در پایان عنوان کرد : امیدواریم ثمره تلاش مجموعه ورزش باعث دسترسی بیشتر از گذشته جوانان و مردم ما به اماکن و فضاهای ورزشی شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست