• شناسه خبر: 2522

مارتین رئیس CSR اتحادیه اروپا : دولت ها باید قابلیت سازگار شدن با تغییرات را در جوامع خود فراهم کنند .

رئیس CSR (مسئولیت اجتماعی) اتحادیه اروپا ،گفت: دولت ها باید قابلیت سازگار شدن با تغییرات را برای جوامع خود فراهم کنند،هر چند مقاومت دولت ها در مقابل این تغییرات زیاد است اما باید در زمینه اقناع این تفکرات تلاش کرد. ...

پیمان نجف پور – شهر نوشت :

مارتین رئیس CSR اتحادیه اروپا ،امروز (۶ اسفند ماه ۹۶ ) در نخستین همایش بین المللی مسئولیت اجتماعی دولت و توسعه پایدار (CSR) در گیت بوستان اهواز برگزار شد ، اظهار کرد : هم اکنون در بیش از ۴۴ کشور دفتر CSR فعال بوده و حدود ۹۹ کشور نیز برای شکل گیری به این روابط و حرکت ها با ما همکاری داشتند .

رئیس CSR اتحادیه اروپا ادامه داد : در این دفاتر از تجارت بین کشورها حمایت می شود ، همینطور ابزاری را بر اساس استاندارهای جهانی طراحی کرده ایم تا بتوانیم به روابط CSR دسترسی پیدا کرده و تاثیر آن را بر محیط زیست، جامعه و اقتصاد مورد بررسی قرار دهیم .

مارتین افزود : در این زمینه چالش هایی وجود دارد که برای رسیدن به موفقیت درصدد رفع آنها هستیم.

رئیس CSR اتحادیه اروپا بیان کرد : از آنجایی که منابع نفتی بعد از استفاده ، دیگر قابلیت استفاده دوباره را ندارند و پس باید از این منابع در راستای تحقق و رسیدن به یک پایداری در اقتصاد بهره مند شویم.

مارتین گفت : در کشور اتریش منابع بسیار زیادی از انرژی هیدرولیکی وجود دارد اما برای تامین نیاز خود از الکتریسیته بهره مند می شویم.

وی افزود : اکنون ۲۰ درصد خودروهای موجود در کشور نروژ الکتریکی بوده و در کشور اتریش خودروها به صورت کامل از انرژی الکتریکی استفاده می کنند که این امر آلودگی زیست محیطی را به حداقل ممکن می رساند.

رئیس CSR اتحادیه اروپا تصریح کرد: زمان در حال تغییر است و دولت ها باید قابلیت سازگار شدن با تغییرات را فراهم کنند، هر چند همواره مقاومت دولت ها در مقابل این تغییرات زیاد است اما باید در زمینه اقناع این تفکرات تلاش کرد.
مارتین افزود : WSO برای پیشگیری از آسیب های وارده به محیط زیست قانونی را تدوین کرده که تخریب های دودهای صنایع یا حتی استعمال دخانیات در محیط زیست یا هوای سالم جبران شود.
رئیس CSR اتحادیه اروپا گفت : سرمایه های اجتماعی قابلیت تبدیل شدن به سرمایه های اقتصادی و مالی را دارند و این سرمایه های اقتصادی تنها به کمک سرمایه های اجتماعی موجودیت پیدا می کنند .این همایش یک روزه با حضور مارتین رئیس CSR اتحادیه اروپا ،کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی در ایران ،  فاطمه دانشور عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن کشاورزی ایران و جمعی از مدیران کشوری و استانی  برگزار شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست