• شناسه خبر: 1763

افشین حیدری :انتظار داریم با کمک و یاری وزیر ورزش کارها و اتفاقات خوبی در مسجدسلیمان رقم بخورد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان : از وزیر ورزش و جوانان میخواهیم با توجه به اینکه مسجدسلیمان شهر جوان و ورزشی اما با امکانات سطح پایین است کمک کنند تا شاهد کارها و اتفاقات خوبی در این خصوص باشیم . ...

پیمان نجف پور – شهر نوشت :

افشین حیدری ؛ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان  در آیین افتتاح پروژه‌های سالن وزنه‌ برداری  شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی و سالن رزمی شهید مدافع حرم علی حسینی کاهکش و همچنین خانه جوان شهرستان مسجدسلیمان که با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خوزستان برگزار شد ، اظهار کرد : من از همین شهرستان و همین سالن به تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شدم اما آن زمان در این سالن ، امکانات لازم را نداشتیم .
حیدری گفت : مسجدسلیمان مهد نبوغ و استعداد و شهر اولین‌ها است ، این شهر افتخارات زیادی داشته است . تک تک مردمش نیز خونگرم ، دلیر ، وزشکار و ورزش دوست هستند و همچنین این شهر، شهر هزار شهید است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد : امروز از وزیر ورزش و جوانان  انتظار داریم با توجه به اینکه و این شهر یک شهر جوان و ورزشی است و امکانات شهرستان مسجدسلیمان نیز در سطح بسیار پایین هستند ، کمک کند تا کارها و اتفاقات خوبی در اینجا رقم بخورد و گوشه ای از مشکلات و بیکاری های جوانان ولایتمدار این شهر بر طرف گردند .
حیدری در پایان ضمن تقدیر از استاندار خوزستان ؛ افزود : پیش از این نیز استاندار خوزستان که به حق ورزش دوست است ، خدماتی در این خصوص به این شهرستان ارائه داده است. استاندار خوزستان بسیار از حوزه ورزش در استان حمایت می‌کند که از او مجدداً تشکر می‌کنم ، همچنین جا دارد از نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار و امام جمعه این شهرستان بابت کمک‌هایشان قدردانی کنم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست