• شناسه خبر: 2131

افشین حیدری خبر داد : خوزستان میزبان دبیران شورای پژوهشی منطقه ۶ کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از میزبانی دبیران شورای پژوهشی منطقه ۶کشور اداره کل های ورزش و جوانان به میزبانی استان خوزستان خبرداد. ...

پیمان نجف پور – شهر نوشت :

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان اظهار کرد :  شورای دبیران پژوهشی منطقه ۶ کشور که متشکل از استان های فارس ، بوشهر ، هرمزگان و خوزستان است ۷ و ۸ بهمن ماه جاری برگزار می شود .
حیدری گفت : این کارگاه های با محوریت ارائه یافته های پژوهشی و برگزاری کارگاه های آموزشی با عناوین (پیشگیری و درمان تمرین زدگی در ورزش حرفه ای و قهرمانی، سنجش ترکیب بدن و سلامت به مدرسی دکتر شهرام فرج زاده و کار گاه آموزشی سلامت اجتماعی جوانان به مدرسی دکتر کلاشلو) انجام می شود .
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود : پس از این کارگاه ها ، نشستی نیز مبنی بر بررسی مشکلات و مسائل استان های شرکت کننده در حوزه پژوهش تشکیل می شود .
لازم به ذکر است ؛ نشست بررسی مشکلات و مسائل استان های شرکت کننده در حوزه پژوهش با حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی و پژوهش وزارت ورزش ، دکتر فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های کاربردی وزارت ورزش و همچنین اساتید و کارشناسان مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست