• شناسه خبر: 1799

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری :ما هیچ دخل و تصرفی در مجامع نداریم/ هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان جزء سه استان برتر کشور است.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: هیئت خوزستان در سال های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته به گونه ای که در سه سال متوالی در ردیف سه استان برتر کشور بوده است. ...

پیمان نجف پور – شهر نوشت :

محمود صیدانلو امروز (شنبه ۱۶ دیماه ۹۶ ) در مجمع انتخاب رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری در اهواز ؛ اظهار کرد: ضمن احترام به تمام نظرهای اعضای مجمع حتی آن هایی که نسبت به عملکرد هیئت قبلی معترض بودند ،برای اینکه بخواهیم برای راضی کردن عده ای برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیئت را بیش از ۶ ماه معطل کنیم اصلاً کار صحیحی نیست.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در واکنش به صحبت افرادی که معتقد بودند به هیچ صورتی نتوانستند اعتراض و گله‌مندی‌شان نسبت به عملکرد هیات خوزستان را با او در میان بگذارند، عنوان کرد:‌ من در دفتر خودم با این عزیزان جلسه گذاشتم ولی آن‌ها می‌گویند دسترسی به من سخت است. من طی جلسه‌ای که با آن‌ها داشتم، صحبت‌های آن‌ها را گوش دادم و حتی مواردی را هم بررسی کردیم. من به هر چیزی که به کارمان کمک کند، توجه می‌کنم اما یکسری موارد حقوقی و قضایی است که این‌ها در حیطه فدراسیون نیست.

وی افزود: من جزو مدیرانی هستم که دیدار عمومی و آزاد دارم و کاش آن نفراتی که جلسات را ترک کردند، می‌ماندند تا با یکدیگر گفتگو کنیم. بر اساس آیین‌نامه، هر کسی می‌تواند اعتراض کند که اعتراض آن‌ها نیز در چارچوب مربوط به خودش بررسی می‌شود. ما می‌خواهیم یک مجمع کاملا منصفانه را برگزار کنیم.

صیدانلو در ادامه گفت : اگر ما پایبند به نظرات جمعی هستیم باید بپذیریم که جوانمردی با حداکثر آرا انتخاب شده است ، اگر چه باید بگویم که در چهار سال گذشته عملکرد هیئت خوزستان بسیار چشمگیر بوده است.

وی بیان کرد: استعلام دست مدیران نیست و دستگاه‌های دیگر این امر را بر عهده دارند و وقتی استعلامی از سوی مراجع مربوطه تایید می‌شود، دیگر کسی نمی‌تواند اظهارنظر کند. ما نیز هیچ دخل و تصرفی در مجامع نداریم و افراد مجمع هم طبق آیین‌نامه انتخاب می‌شوند

صیدانلو تاکید کرد : مملکت قانون دارد لذا اگر کسی شکایتی از رئیس هیئت دارد می تواند با ارائه مستندات به دستگاه های مربوطه ، شکایت خود را اعلام و پیگیری کند.

در ادامه این مجمع انتخاب رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان ؛

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که ما نهایت دقت را در انتخاب روسای هیئت های ورزشی انجام می دهیم ؛ اظهار کرد : بعضی مواقع نیاز است که مجامع انتخابی را با قاطعیت بیشتری برگزار کنیم و به عده ای اجازه تهمت زدن به دیگر افراد را ندهیم.

حیدری با اشاره به این که پیش از برگزاری این مجمع عده ای معترض شدند که ابراهیم جوانمردی (رئیس هیئت قبلی) قصد دارد چینش اعضای مجمع را به سود خود طراحی کند ؛ گفت : ما بر همین اساس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز را به عنوان سرپرست این هیئت تعیین کردیم که بازهم اعتراض های آن عده معدود ادامه داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد : تهمت زدن و با آبروی افراد بازی کردن ، کاری بسیار ناپسند و زننده ای است ، اما متاسفانه در طول چند ماه گذشته بارها صحبت هایی بر علیه ابراهیم جوانمردی شنیده شد که به هیچ وجه در شان ورزش نبوده و نیست ، ما نیز قرار نیست نظرات افرادی که اخلاق در ورزش را زیر پا نهاده اند را عملی کنیم .
وی در ادامه افزود : در طول هشت ماه گذشته انواع تهمت ها به رئیس قبلی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان زده شد به گونه ای که پای ما به بازرسی وزارتخانه کشیده شد اما هیچ مستنداتی دال بر این موضوع وجود نداشت .

حیدری با بیان اینکه اخلاق مهمترین دستاورد ورزش است و گفت : نمی توان بدون اعتنا به نظرات اکثریت اعضای مجمع ، تنها به نظر و خواسته عده ای که بی دلیل انتقاد می کنند، توجه کرد.

وی عنوان کرد : قطعاً اگر ابراهیم جوانمردی در طول چهار سال ریاستش در هیئت ، کوچکترین تخلفی انجام داده بود بازرسی استان و کشور این موضوع را رسیدگی می کرد اما این که بخواهیم تنها به کسی تهمت بزنیم این کار غیراخلاقی است.

حیدری در پایان  با بیان این که اعتراض به این معنی نیست که حتما باید نتیجه دهد افزود : ما همه اعتراض ها و پیشنهادات گوش داده و توجه کردیم ، اما هر چه استعلام کردیم قصوری در کار ابراهیم جوانمردی ندیدیم لذا دلیلی نداشت که او را از لیست نامزدها کنار بگذاریم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست