• شناسه خبر: 1300

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان خبر داد : غرق شدن ۱۱۲ نفر در سواحل خوزستان در ۶ ماه نخست سال ۹۶

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت : در ۶ ماهه نخست سال جاری ، ۱۱۲ نفر از شهروندان در سواحل خوزستان غرق شده اند که این یک زنگ خطر جدی به شمار می آید . ...

شهر نوشت :
محمدصادق کریمی کیا ، پنجشنبه ( نهم آبان ماه ۹۶ )در دومین جلسه ستاد هماهنگی ، ساماندهی و نظارت بر سواحل و تفرجگاه های استان خوزستان که در محل فرمانداری شهرستان دزفول برگزار شد، اظهار کرد: در پنج سال گذشته حدود ۸۲۱ نفر از شهروندان بر اثر غرق شدن در سواحل استان خوزستان جان خود را از دست داده اند.
وی افزود: از این میزان، بیشترین غرق شدگان مربوط به شهرهای دزفول، شوشتر و اهواز بوده اند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان عنوان کرد: با وجود اینکه آمار غرقی های سال ۹۵ در خوزستان به طور کلی ۱۳۵ نفر بوده اما متاسفانه در ۶ ماهه نخست سال ۹۶ ما شاهد غرق شدگی ۱۱۲ نفر از شهروندان در رودخانه ها، کانالها، رودها و مناطق آبی استان بوده ایم که این یک زنگ خطر جدی به شمار می آید.
کریمی کیا با اشاره به تشکیل ستاد ساماندهی سواحل خوزستان در ۶ ماه اخیر، تاکید کرد: لازم است دستگاه های متولی در استان با تمام توان و امکانات در جهت رفع این بحران و کاهش آمار مغروقان در سواحل خوزستان گام بردارند و در این راستا مدیران متولی در کشور نیز در جهت کاهش و جلوگیری از فوت شهروندان در این امر یاری گر ما باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست