• شناسه خبر: 2494

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد : چهارمین سفر وزیر ورزش و جوانان به خوزستان در سال جاری

افشین حیدری: با حضور این عزیزان، نشست‌های خوب و ارزشمندی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین استاندار خوزستان خواهیم داشت. از برخی شهرستان‌ها نیز بازدید می‌شود. ...

پیمان نجف پور – شهر نوشت :

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از سفر وزیر ورزش و جوانان ، چهار معاون وزیر ورزش و ۵۱ رئیس فدراسیون به خوزستان خبرداد و گفت : تاکنون حضور این چنینی مسئولان عالی ورزش کشور در خوزستان سابقه نداشته است و باید از این حضور بهترین بهره را در جهت پیشبرد اهداف ورزش استان داشته باشیم .
افشین حیدری با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان ، چهار معاون وزیر ورزش و ۵۱ رییس فدراسیون به خوزستان، اظهار کرد: روز پنج‌شنبه هفته جاری (۲ اسفند۹۶)  میزبان این عزیزان خواهیم بود و در ابتدا طی جلسه‌ای ، گزارش کامل و جامعی از وضعیت ورزش خوزستان ارائه خواهد شد.
وی افزود : این چهارمین سفر وزیر ورزش و جوانان به استان ما است که نشان از توجه وزیر به این استان است .
حیدری عنوان کرد : خوزستان استانی بزرگ است که البته کمبودهای بسیاری نیز دارد و باتوجه به این‌‌ که با برنامه ریزی مدون ، تصمیم داریم در سال‌های آینده در ورزش به وضعیت خوبی دست پیدا کنیم و این مهم نیز تنها از عهده یک نفر بر نخواهد آمد ، با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم ، این اقدام صورت گرفت تا مسئولان عالی ورزش کشور از نزدیک به بررسی ورزش خوزستان بپردازند . از این به بعد نیز چنین برنامه‌هایی بیشتر مدنظر است .
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد : ان‌شاءالله با حضور این عزیزان ، نشست‌های خوب و ارزشمندی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین استاندار خوزستان خواهیم داشت . از برخی شهرستان‌ها نیز بازدید می‌شود و در حاشیه این نشست‌ها با بسیاری از فدراسیون‌ها تفاهم‌نامه‌های مشترک امضا می‌کنیم.
حیدری خاطر نشان کرد : طبق توافقی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزارت ورزش و جوانان انجام داده‌ایم، سال آینده ورزش به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شورای برنامه‌ریزی خوزستان خواهد شد. قطعاً با حمایت و همکاری همه دوستان می‌توان کارهای خوبی را در جهت توسعه و پیشرفت هر چه بهتر ورزش خوزستان انجام خواهیم داد .
وی ادامه داد : یکی از مشکلاتی که امروز خوزستان با آن دست و پنجه نرم می‌کند، این است که در گذشته برخی مدیران به دنبال این نبودند که زخم‌ها و مشکلات ورزش استان را نشان دهند اما ما باید تا لحظه‌ای که مدیر هستیم، این مشکلات را به مرکزنشین‌ها بگوییم تا بدانند در خوزستان چه خبر است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان با بیان این‌که رسیدن به شرایط ایده‌آل دور از دسترس نیست ، عنوان کرد:ما در خیلی از شهرستان‌ها حتی نیازمند یک کولر بودیم ، چه برسد به امکانات و تجهیزات ورزشی و …. ، اما اکنون این موضوع برای ما چیزی نیست و باید وارد فاز زیرساختی شویم . از سقف اعتبارات استان نیز ۲۴ درصد را مختص تامین و تجهیز اماکن ورزشی گذاشتیم زیرا شایسته نیست که یک سالن ورزشی از سرویس بهداشتی مناسب یا سرویس سرمایشی و کفپوش برخوردار نباشد . باید بتوانیم کارهای خوبی را در استان خوزستان در بحث زیرساختی و نرم‌افزاری انجام دهیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست