• شناسه خبر: 212

سخنی کوتاه با رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز

سخنی کوتاه با رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز - چشمان خسته و نگران شهروندان اهوازی به تصمیم ها و عملکرد شماست و .... ...

سختی کوتاه با رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز

محمد جعفر فلسفی بر کرسی ریاست شورای اسلامی کلانشهر اهواز تکیه زد .

 

طی جلسه ای مورخ یکم شهریور ماه ۱۳۹۶ که در محل سالن اجتماعات فرمانداری کلانشهر اهواز برگزار شد و رئیس شورا و دیگر سمت ها به شرح ذیل با اکثریت آرا انتخاب شدند .

۱- ” محمد جعفر فلسفی ” با ۱۱ رای از مجموع ۱۳ رای رئیس شورا

۲- ” مهران باباپور ” با کسب ۸ رای از مجموع ۱۳ راب نائب رئیس شورا

۳- “محمد هادی قنواتی ” با ۸ رای بعنوان منشی اول شورا

۴- ” عبدالرضا سنواتی ” با کسی ۵ رای بعنوان منشی دوم

۵- ” اسکندر لطفعلی زاده ” با ۱۱ رای بعنوان خزانه دار ‌شورا همگی برای یکسال کاری
انتخاب شدند ، لازم بذکر است که تعدادی از اعضاء شورا برای هیچکدام‌ از سمت های فوق کاندیدا نشدند ، ضمنا این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد .

 

پی‌نوشت :

پیمان نجف پور

 

( سخنی کوتاه با رئیس و اعضای شورای اسلامی  کلانشهر اهواز )

 

حال که پس از کش و قوس های فراوان و با توجه به عملکرد شورا و شهردار چهارساله دوره چهارم شوراهای اسلامی در کلانشهر اهواز ،

امید است اعضای پنجمین شورای اسلامی کلانشهر اهواز که با فراز و نشیب فراوان بر کرسی های ساختمان امانیه تکیه زده اند  بتوانند شهرداری توانا ، لایق و البته به اعتقاد نوسیده《 این دست نوشته 》بومی‌ و بلکه حتی میتواند از نیروهای لایق ، متخصص و کاربرد از بدنه همین شهرداری بیمار هم انتخاب نمایند و در آتی ابتدا با نظارت دقیق و موشکافانه اعضای شورا و سپس درایت شهردار منتخب ، شهر را از این بن بست و دریای مشکلات و …. الخصوص با در نظر داشتن چشمان نگران و خسته شهروندان همیشه مظلوم و محروم اهوازی از آینده نامعلوم شهر ، رهایی بخشیده و سپس با برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده ، شهر را بسوی آرامش و آبادانی سوق داده و شاهد شهرداری پویا و تلاشگر و شهری زیبا و آرام باشیم ‌.

باشد تا در آینده اخبار بسیاری از عملکرد های مثبت و دقیق این شورا و شهردار منتخبشان منتشر و روز بروز  شاهد آبادانی و طراوت شهرمان باشیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست