• شناسه خبر: 4178

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: کسب ۴ رتبه برتر کشوری در سومین دوره جشنواره سفیران سلامت توسط دانش آموزان خوزستانی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب ۳ رتبه اول و یک رتبه سوم کشوری سومین دوره جشنواره سفیران سلامت توسط دانش آموزان خوزستانی خبر داد. ...

پیمان نجف پور – شهرنوشت :

به گزارش شهرنوشت ؛ مهدی رفیعی پیش از ظهر امروز یکشنبه( ۳ شهریورماه ۹۸ )در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد: سومین دوره جشنواره کشوری سفیران سلامت با اعلام دبیرخانه کشوری این جشنواره به کار خود پایان داد. در نهایت پس از داوری آثار دانش آموزان خوزستانی موفق به کسب ۴ رتبه برتر شدند.

وی در ادامه با برشمردن رتبه های برتر کسب شده در این دوره از جشنواره، خاطرنشان کرد: امیر محمد البرزی پور از شهرستان ایذه موفق به کسب رتبه اول کشور در رشته انشانویسی شد. همچنین فاطمه نجار از شهرستان اندیمشک نیز توانست به رتبه اول این جشنواره در رشته نقاشی دست پیدا کند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: رضا حسنوند از شاوور در رشته فیلم کوتاه موفق به کسب رتبه اول کشوری این دوره از جشنواره شد. نوژان محمد زاده دزفولی از ناحیه ۱ اهواز نیز موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره در رشته عکاسی شد.

رفیعی در پایان یادآور شد: ارتقای شاخص آگاهی های دانش آموزان نسبت به مسائل حوزه سلامت مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست