• شناسه خبر: 4182

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: کسب ۶ رتبه برتر کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان خوزستانی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب ۴ رتبه اول و ۲ رتبه سوم پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان خوزستانی خبر داد. ...

پیمان نجف پور – شهرنوشت :

به گزارش شهرنوشت ، مهدی رفیعی  شنبه( ۲ شهریورماه ۹۸ ) اظهار کرد : پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در بازه زمانی ۳۰ مردادماه تا ۲ شهریورماه و با حضور دانش آموزان برگزیده سراسر کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد که در نهایت با افتخارآفرینی دانش آموزان خوزستانی به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به رتبه های برتر کسب شده در این دوره از جشنواره، خاطرنشان کرد: در محور زبان انگلیسی مارال محمد پور و اریسا ارزان پور از ناحیه ۲ اهواز موفق به کسب رتبه اول این جشنواره کشوری شدند. همچنین در محور فعالیت های آزمایشگاهی، ساینا مرادی و سارینا صالحی از شهرستان ایذه رتبه اول کشوری را از آن خود کردند. در محور دست سازه ها نیز بنیامین خیامی و ایلیا سلیمانی موفق به کسب رتبه اول کشوری این دوره از جشنواره خوارزمی شدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در محور زبان ادبیات فارسی دنیا دورقیان از ناحیه ۳ اهواز توانست با غلبه بر سایر رقبای خود به مقام سوم کشور در این جشنواره دانش آموزی دست پیدا کند. همچنین ایلیا علیپور و نیما شوشیان از ناحیه ۲ اهواز توانستند تا با شایستگی کامل عنوان اول کشوری در محور پژوهش را از آن خود کنند.

رفیعی با برشمردن سایر رتبه های کسب شده در این دوره از جشنواره، خاطرنشان کرد: مهتاب رفیعی دزفولی و مهشاد ربیعی دزفولی نیز موفق به کسب رتبه سوم کشور در محور بازارچه های کارآفرینی شدند‌.

وی در پایان با اشاره به حضور ۳۶۳ دانش آموز در قالب ۳۳ تیم از سراسر کشور در این دوره از جشنواره، خاطرنشان کرد: دانش آموزان خوزستانی با کسب ۶ عنوان برتر کشوری شایستگی خود را در این آوردگاه علمی ثابت کرده اند. امیدواریم تا با استفاده از ظرفیت های گسترده این جشنواره شاهد ارتقای شاخص های دانش آموزان در حوزه های پژوهشی و علمی باشیم.

گفتنی است؛ سید یوسف سواعدی دبیر آموزش زبان انگلیسی ناحیه ۱ اهواز و سرگروه درس زبان انگلیسی استان خوزستان نیز به عنوان داور کشوری در این جشنواره شرکت کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست